داریا داریا .

داریا

چگونه بلند قدتر دیده شویم

حتما این اتفاق برای شما هم پیش آمده است که پس از سال ها دنبال کردن یک هنرمند محبوب، اولین بار از نزدیک ملاقاتش کردید و متوجه شدید نسبت به ذهن شما قد کوتاه تر یا بلندتر است. در دنیای امروز که ارتباطات زیادی وجود دارد بسیاری از افراد را فقط از طریق تصاویری که خودشان انتخاب می کنند میشناسیم. در بسیاری از موارد دیدار در  دنیای واقعی با بسیاری از مردم ممکن نیست.

ما هم در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم که تصاویر زیادی در آن وجود دارد که همخوانی کمی با واقعیت دارند. اما این موضوع ، با تاثیرات خوب و بد خود، می تواند منبع الهام باشد تا یاد بگیریم چگونه از نظر ظاهری به طوری که می خواهیم باشیم. راه های زیادی در مد وجود دارد که با استفاده از آرایش ساده تغییراتی در صورت ایجاد می کنند. اما در این مطلب می خواهیم به روش هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها قد شما بلند به نظر بیاید. با استفاده از این ترفندها دیگر نگران ملاقات با افراد در جهان واقعی نباشید.

چطور قد بلند دیده شویم؟

روش‌های زیادی برای افزایش قد وجود دارد اما اگر از سن رشد گذشته اید و می خواهید قدتان ظاهری بلندتر داشته باشد، ترفندهای ساده که زمان کمی از شما می گیرند توصیه می شوند. روشهای بالا مانند خوردن قرصهای ویژه یا عمل جراحی ممکن است کمکی نکنند. به دنبال ترفندهایی باشید که علاوه بر ظاهر بلندتر، شما را زیباتر نشان دهند.

این ترفندها با تنظیم نوع و چگونگی پوشیدن لباس می تواند قد شما را بلندتر نشان دهد. استایل خوب می تواند شما را قد بلند جلوه دهد. انتخاب چیزهای صحیح بهترین تصویر را از شما به دیگران می دهد. 

لباس‌هایتان را هم سایز خودتان انتخاب کنید

برای افراد کوتاه قد توصیه ما اجتناب از لباس های اورسایز است. پوشیدن لباس های بزرگ تر از اندازه شما را در میان لباس های بیش از حد گم می کند در عوض لباس های فیت مثل لگ قد شما را بلند تر نشان میدهد. این کار نه تنها به بلندتر نشان دادن قد شما کمک نمی کند، بلکه شما را کوتاه تر از آنچه هست نشان می دهد. برای بهترین نتیجه لباس های تنگ فیت شده را پوشیده و از روش های ذیل استفاده کنید:

انتخاب قد مناسب برای لباس

وقتی تصمیم داریم قد بلند به نظر برسیم به این معنی است که باید طول پاهایمان را بلندتر نشان دهیم. پس متوجه می‌شویم که انتخاب قد مناسب برای لباس‌ها اهمیت ویژه ای دارد.

قد کت، مانتو و پالتو

یکی از اشتباهات رایج در انتخاب کت و پالتو، انتخاب آنها با قد بلند شماست. هر چه قد لباس بلندتر باشد، پاهای شما کمتر دیده می‌شوند و این ممکن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. برای به نظر رسیدن قد بلندتر، باید اجازه دهید کفش‌هایتان یک قسمت از پاهایتان را نشان دهند. در صورتی که به دنبال یک مانتو با قابلیت نشان دادن قد بلند هستید، باید به مانتوهایی با طولی حداکثر تا زانوی شما توجه کنید. برای فصل زمستان، مانتو، کت بارانی و پالتویی با طولی بالای زانو برای شما مناسب هستند. با پوشیدن این لباس‌ها با شلوارهای فیت و یا لوله تنگ، یا جوراب شلواری مناسب، تناسب بین قسمت‌های مختلف بدن شما حفظ می‌شود و استایل شما به صورت کامل رعایت می‌شود که باعث می‌شود به نظر بسیار شیک و زیبا بیایید.

استفاده از کت و کاپشن و بلوز مردانه کوتاه برای آقایان هم در ارتفاع قد تاثیری ندارد. با انتخاب کت و کاپشن کوتاه، طول پاهای شما به نظر بلندتر می‌آید. در استایل رسمی آقایان، نکته مهم این است که از کت‌های مردانه با یک دکمه استفاده کنید. در صورتی که جثه کوچکی دارید، از کت‌های فیت استفاده کنید و حتما یک دکمه از کت را ببندید. کت‌های برش‌دار رسمی نیز برای آقایان انتخاب بهتری هستند و به نظر بلندتری شما کمک می‌کنند.

بهتر است از پوشیدن کت و پالتوهای اسپرت و گشاد، و یا کت‌های با چهار دکمه خودداری کنید. این لباس‌ها باعث نمایش شما چاق و قد کوتاهتر می‌شوند.

استفاده از اورال‌ها و سارافون‌ها

با ترند شدن اورال‌ها در دسته لباس زنانه، بسیاری از خانم‌ها این نوع پوشش را پذیرفته‌اند. لباس‌های یک تکه به شما کمک می‌کنند که به نظر بلندتر بیایید. این مهم است که آیا از یک کت شلوار یک رنگ یا لباس یک تکه استفاده کنید، انتخاب شما باعث نمایش قد شما به بهترین شکل ممکن می‌شود. با انتخاب این استایل، طرح لباس شما به صورت طولی در یک خط قرار می‌گیرد و به همین دلیل قد شما بلندتر به نظر می‌رسد. می‌توانید از ست سارافون‌ها و لباس‌های یک تکه بهاری و تابستانی با یک مانتوی راحتی کوتاه استفاده کنید. همچنین با اضافه کردن کفش‌های لژدار جلو باز و یا کفش‌های پاشنه دار نوک تیز به استایلتان، قد شما به بهترین شکل ممکن نشان داده خواهد شد.

طرح لباستان را ساده یا راه راه انتخاب کنید

همه ما می‌دانیم که با دقت در انتخاب طرح و الگوی پارچه مناسب برای لباس، چه تغییرات بزرگی در پوششمان می‌توانیم ایجاد کنیم. یک پیراهن مردانه با الگوی گل دار و یک پیراهن مردانه با الگوی خطی می‌توانند دو استایل کاملا متفاوت برای ما ایجاد کنند. این تفاوت تنها شکل کلی تیپ ما نخواهد بود، بلکه با استفاده از الگوی مناسب، می‌توانید حتی به چشم بیایید چاق‌تر، لاغرتر یا جوان‌تر. کافی است از تاثیر هر الگوی پارچه برای بزرگنمایی ویژگی‌هایی که در استایل دنبال می‌کنید، باخبر باشید. به عنوان مثال، الگوی خطی عمودی  در تیشرت زنانه به بلندتر نشان دادن قد شما کمک بسیاری می‌کند، درست برعکس، از لباس‌های با الگوی گل دار با الگوی درشت خودداری کنید. هرچه الگوی پارچه شما شلوغ‌ تر باشد، ویژگی‌هایی مانند چاقی و یا قد کوتاه بیشتر در استایل شما بزرگنمایی می‌شوند و شما را از هدفتان دور خواهند کرد.

راز انتخاب رنگ در بلند نشان دادن قد

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ایجاد یک تصویر جذاب از استایل شما، انتخاب رنگ مناسب است. این انتخاب می‌تواند بر اساس سن، فصل و یا آیتم‌های انتخابی و سبک شما باشد و با در نظر گرفتن تغییرات جزئی، می‌توانید از رنگ‌بندی تیپ به نفع خودتان استفاده کنید. اولین کاری که می‌توانید برای این هدف انجام دهید، انتخاب کفش یک رنگ با شلوارتان است. با این کار، در واقع شما کفشتان را در امتداد قد شلوارتان نشان می‌دهید و این کار باعث می‌شود قدتان بلند به نظر بیاید.

یکی دیگر از ترفندهایی که می‌توانید با استفاده از بازی با رنگ انجام دهید، پوشیدن استایل منوکروم یا تک رنگ است. اگر یک دامن یا شلوار را با بلوز و یقه اسکی همرنگ ست کنید، قد شما بلند ‌تر به نظر می‌رسد. در واقع راز موفقیت با این روش، در این است که شما طول قسمت‌های مختلف بدنتان را در راستای هم قرار داده و این کار تاثیر زیادی در نشان دادن قد بلند شما دارد.

تناسب در انواع استایل

همان‌طور که قبلاً گفته شد، افزایش طول پاها، این توهم را ایجاد می‌کند که قد شما بلند است. پس اگر به دنبال انتخاب شلوار مناسب برای استایلتان هستید، از شلوارهای فاق بلند استفاده کنید و اجازه دهید قد شلوارتان تا روی کفشتان بیاید. استفاده از شلواری تا مچ پا، مخصوصاً هنگامی که مدل شلوار انتخابی شما راسته است، فکر خوبی نخواهد بود. با استفاده از شلوارهای گت، این مشکل را حل می‌کنید.

اما نکته مهم پس از انتخاب شلوار، قد بلوز، تی‌شرت یا تاپ شماست. هر چقدر نسبت قد لباس بالاتنه شما با شلوارتان کمتر باشد، قد شما بلندتر به نظر می‌رسد. اگر طول بلوز شما با طول قد شلوارتان از دور کمر تا زانو به یک اندازه باشد، قد شما کوتاه‌تر نشان داده می‌شود. اما اگر طول بالا تنه کم ‌تر باشد، پاهای شما بلندتر و در نتیجه قدتان بلندتر به چشم می‌آید.

در استایل مردانه، اگر از تی‌شرت‌های بلند یا پیراهن استفاده می‌کنید، حتماً آن را به داخل شلوارتان ببرید. هرگز از جین یا شلوارهای پارچه‌ای با فاق کوتاه استفاده نکنید، زیرا این کار به سرعت تاثیر منفی روی استایل شما می‌گذارد. اما نوبت به خانم‌هایی می‌رسد که استایل اسپرت را ترجیح می‌دهند. شما هم می‌توانید مانند استایل مردانه، پلیور یا بلوز خودتان را داخل شلوار ببرید. برای اینکه تیپ شما به ترندهای روز نزدیک ‌تر باشد، می‌توانید بخشی از قسمت بغل یا جلوی پیراهنتان را در شلوار ببرید و بقیه را باقی بگذارید. با این کار، فاق شلوار شما نمایان می‌شود و قدتان را بلند نشان می‌دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۴:۴۰ توسط:داریا موضوع: پوشاک نظرات (0)